ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

لبخند لثه ای زیبا

ایجاد و اصلاح لبخند لثه

بسیار خب شما با نمونه های بسیار مخلفی از لبخند ها آشنا شدید اما در این مطلب برای شما میخواهیم درباره لبخند های لثه ایو اینکه این لبخند ها با چه شیوه تولید میشوند صحبت خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که میتواند برای ایجاد یک لبخند زیبا برای شما بسیار مفید واقع شود.

در کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر داودیان، برای اصلاح لبخند لثه‌ای ابتدا وجود مشکلات فک در شما بررسی می‌شود و در صورتی که مشکلات فک منجر به ایجاد لبخند لثه‌ای شما شده باشد، جراحی فک جهت اصلاح لبخند تجویز می‌شود. اگر مشکل از فک نبوده و کوچکی دندان و یا هایپرتروپی (طول زیاد لثه) علت نمایان شدن بیش از حد لثه باشد، با روش‌های جراحی با لیزر و یا الکتروسرجری به افزایش طول تاج پرداخته می‌شود و در نهایت اگر مشکل فقط به بالا بودن زیاد لب مربوط باشد، با جراحی و یا بوتاکس موقعیت لب پایین آورده می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ۸۸۸۷۵۱۴۵  و ۶۶۵۲۰۹۸۰ با ما تماس حاصل فرمایید و یا از طریق تلگرام با متخصصین ما سوالات خود را مطرح نمایید

ایجاد لبخند لثه ای 

برای ایجاد یک لبخند زیبا راه های بسیار زیادی وجود دارد.اما ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را درباره یکی از این نمونه های لبخند با نام لبخند لثه ای معرفی خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.لبخند لثه‌ای به طرح لبخندی گفته می‌شود که در آن بیشتر از سه یا چهار میلی‌متر از لثه در هنگام لبخند زدن نمایان شود. عوامل گوناگون دندانی،فکی می‌تواند علت بروز  لبخند لثه‌ای باشد. در واقع، بعضی افرادی که از عارضه لبخند لثه‌ای رنج می‌برند همیشه سعی می‌کنند با دهان بسته بخندند یا اصلاً نخندند. خوشبختانه امروزه روش‌های متعددی برای رفع این مشکل بسیار شایع وجود دارد.

اصلاح طرح لبخند در کلینیک تخصصی ارتودنسی

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی