ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

نحوه درمان در ارتودنسی بدون سیم چگونه است؟

در ادامه صحبت و معرفی شیوه های مختلف ارتودنسی برای شما درباره ارتونسی بدون سیم نیز صحبت کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که ارتودنسی بدون سیم به چه شیوه ای عمل میکنداگر این موضوع برای شما نیز سوال است میتوانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا به بهترین اطلاعات در این باره دست پیدا کنید.

در این نوع از سیستم درمانی دستگاه ها متحرک و قابل برداشتن میباشد.

 یکی دیگر از روش های ارتودنسی بدون سیم ارتودنسی نامرئی می باشد. نحوه درمان به این صورت است که از دندان های بیمار پس از مشاوره بامتخصص ارتودنسی قالبگیری میشود و نمونه قالب های دهانی به لابراتوار ارسال می شود و لابراتوار نسبت به نوع درمان  اقدام به تهیه پلاک های شخص می کند.پس از دریافت پلاک های شفاف ارتودنتیست آنها را مورد بررسی قرار می دهد. و در جلسات معاینه آنها را به بیمار تحویل می دهد  همچنین بیمار در وقت های تعیین شده که معمولا هر 2هفته یا یک ماه یک بار می باشد برای چکاپ و بررسی نحوه روند درمان  باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کند.
با این روش ها بیماران هم میتوانند صاحب دندان های مرتب و لبخندی زیبا شوند و هم از غیرقابل رویت بودن دستگاه اطمینان خاطر را داشته باشند.

ارتودنسی بدون سیم

امروزه یکی از پرطرفدارترین درمان های ارتودنسی به علت قابل رویت نبودن دستگاه ها بر روی دندان ارتودنسی متحرک و نامرئی میباشد. این نوع از ارتودنسی برای کسانی در نظر گرفته شده که فرد با وجود نامرتبی دندان هایش به علت دغدغه خود برای نمایان بودن سیم ها و براکت ها از انجام ارتودنسی صرف نظر می کند.
خوشبختانه با پیشرفت زیادی که این تخصص داشته برای حل این مشکل اقداماتی صورت گرفته است که میتوان از ارتودنسی متحرک و نامرئی استفاده کرد. دراین شیوه از مجموعه پلاک های متحرک و نامرئی البته برای برخی از کیس ها صرفاجهت مرتب کردن دندان ها استفاده میشود

مزایای ارتودنسی بدون سیم

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی