ارتودنسی

  • ۰
  • ۰

 ارتودنسی و لق شدن دندان ها

ارتودنسی در دهان و دندان باعث بروز مشکلات و موارد بسیار زیادی میشود که یکی از مهمترین این مشکلات را میتوان لق شدن دندان ها دانست چرا که برای شما بسیار مهم است که اگر از ارتودنسی استفاده کنید ممکن است دچار لق شدن دندان ها شوید.اما برای اینکه این مشکل را به اندازه کافی مطالعه کرده باشید.باید ادامه این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.
یکی از نگرانی هایی که برای افراد بلافاصله پس از شروع درمان ارتودنسی به وجود می آید لق شدن دندان در ارتودنسی است.علت این احساس این است که از همان ابتدا و پس از سیم کشی دندان ها ، دندان ها شروع به حرکت میکنند لذا جایگاه اصلی دندان ها دچار تغییر شده است و دندان ها در جایگاه اصلی خودقرار گرفته و این فضا بسته شده و دندان ها در محل خود محکم میشوند.

لق شدن دندان

ارتودنسی و شل شدن دندان ها


در پاسخ به این سوال باید خیلی کوتاه عرض کنیم که خیر . احساس لق شدن دندان در ارتودنسی به این دلیل است که در چند روز اول پس از نصب براکت ها دندان ها تکان میخورند و این تکان خوردن و جابه جاشدن دندان ها احساس لقی دندان را به بیمار القا میکند.به عنوان یک متخصص ارتودنسی باید بگویم نگران این موضوع نباشید بلکه حالتی کاملا طبیعی است.

ارتودنسی 

متخصص ارتودنسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی